Heboh..!! Anu suami patah,akibat isteri goyang tak ingat dunia

loading...
loading...

Anu suami patah,akibat isteri goyang tak ingat dunia

Seorang lelaki berusia 32 tahun terpaksa dikejarkan kehospital sambil menahan sakit akibat organ bagian pentingnya patah.

Pihak hospital dilaporkan cukup terkejut dengan keadaan mangsa.jelas terlihat ada pembengkakan di pangkal kelamin,bahkan “anu”nya sudah berwarna ungu tua sampai ke hujung.

Melihat keadaan mangsa,pihak hospital terpaksa membuat satu pembedahan.

Kbar baiknya  pembedahan berjalan seperti yang di harapkan,namun pihak doktor tidak dapat memastikan sama ada bagian penting mangsa dapat berpungsi seperti biasa.

Lelaki yang tidak disebut namanya itu di ketahui baru sahaja menikah dua bulan lalu dengan isteri berusia 23 tahun.

Menurut isteri pada malam jumaat kelmarin mereka malakukan hal layaknya suami isteri,akan tetapi di episode terakhir suami mengadu perih dan sakit di bagian itim.

“Saya memang ada merasakan bunyi tapi tidak tahu pula sampai ketahap seperti ini,suami juga enggan memeriksa ke klinik kerana malu,Ketika itu saya berada di posisi atas,sebab itu saya tau ada yang patah”katanya

Menurut isteri lagi,sehari selepas kejadian itu,bagian sulit suaminya mulai membengkak dan suami mulai mengeluh rasa perih,risau dengan keadaan tersebut isteri memaksa suami untuk membuat pemeriksaan di hospital.

Bagaimanapun menurut doktor hal semacam ini berlaku akibat bagian sulit yang dalam keadaan ereksi penuh  menerima tekanan berlebihan.

Doktor juga menambah bahwa kerusakan seperti ini memiliki dampak buruk dikemudian hari,sekali pun ia di tangani oleh doktor profesional”Untuk sembuh semula seperti sedia kala,mungkin lelaki itu harus menunggu keajaiban”katanya.


Berita Heboh Via Facebook.blogspot.com tidak bertanggung jawab atas hak cipta dan isi artikel ini, dan tidak memiliki afiliasi dengan penulis

loading...

2 Responses to "Heboh..!! Anu suami patah,akibat isteri goyang tak ingat dunia"